Prośba do Administratora forum
Strona 1 z 1
Prośba do Administratora forum
Prośba do Administratora tej strony, aby ją uporządkować i zmienić trochę jej strukturę - w taki sposób, aby wpisy na forum były czytelne dla wszystkich (również nowych) użytkowników.
Proponuję utworzenie następujących działów, co pomoże zaprowadzić porządek na forum i znaleźć szybko szukaną informację:
1. Ogłoszenia
Ogłoszenia i komunikaty Komitetu Domowego, Administracji budynku.
2. Awarie
Tu mieszkańcy mogliby zgłaszać awarie urządzeń i wyposażenia budynku w celu poinformowania o nich Administratora. Główny kierunek przepływu informacji na tym podforum: mieszkańcy --> ADMINISTRACJA.
3. Planowane inwestycje, remonty
Wszystko, co wiąże się z planowanymi w najbliższym czasie remontami itp.
Administracja / Spółdzielnia (poprzez Komitet Domowy) powinna informować w tym miejscu o wszystkich planowanych remontach, inwestycjach i ich kosztach - jeszcze przed podpisaniem umowy z danym wykonawcą, jak w przykładzie poniżej z innego budynku, gdzie okazało się, że jednak taka współpraca z administracją jest możliwa (pamiętajmy, że Administracja opłacana jest z naszych pieniędzy, więc można od niej wymagać, aby działała na korzyść opłacających ją Mieszkańców i szukała zawsze najkorzystniejszych ofert):
https://2img.net/r/ihimizer/img535/1668/oferty.jpg
Taki sposób działania spowoduje, że Komitet Domowy i my, mieszkańcy nie będziemy zaskakiwani przez Spółdzielnię (Administrację) podpisanymi już umowami z zawyżonymi o kilkaset procent stawkami za często zbędną usługę.
4. Śmietnik
Miejsce lądowania wątków niezgodnych z zasadami stosowanymi na tego typu forum (wpisy obraźliwe, szkalujące, ale też powtarzające się treści z innych tematów, np. "Kolejne udziwnienia", "Nowy nonsens" itp.).
5. Archiwum
Mogłyby się tu znaleźć dotychczasowe wpisy (bez "śmieci").
Proponuję utworzenie następujących działów, co pomoże zaprowadzić porządek na forum i znaleźć szybko szukaną informację:
1. Ogłoszenia
Ogłoszenia i komunikaty Komitetu Domowego, Administracji budynku.
2. Awarie
Tu mieszkańcy mogliby zgłaszać awarie urządzeń i wyposażenia budynku w celu poinformowania o nich Administratora. Główny kierunek przepływu informacji na tym podforum: mieszkańcy --> ADMINISTRACJA.
3. Planowane inwestycje, remonty
Wszystko, co wiąże się z planowanymi w najbliższym czasie remontami itp.
Administracja / Spółdzielnia (poprzez Komitet Domowy) powinna informować w tym miejscu o wszystkich planowanych remontach, inwestycjach i ich kosztach - jeszcze przed podpisaniem umowy z danym wykonawcą, jak w przykładzie poniżej z innego budynku, gdzie okazało się, że jednak taka współpraca z administracją jest możliwa (pamiętajmy, że Administracja opłacana jest z naszych pieniędzy, więc można od niej wymagać, aby działała na korzyść opłacających ją Mieszkańców i szukała zawsze najkorzystniejszych ofert):
https://2img.net/r/ihimizer/img535/1668/oferty.jpg
Taki sposób działania spowoduje, że Komitet Domowy i my, mieszkańcy nie będziemy zaskakiwani przez Spółdzielnię (Administrację) podpisanymi już umowami z zawyżonymi o kilkaset procent stawkami za często zbędną usługę.
4. Śmietnik
Miejsce lądowania wątków niezgodnych z zasadami stosowanymi na tego typu forum (wpisy obraźliwe, szkalujące, ale też powtarzające się treści z innych tematów, np. "Kolejne udziwnienia", "Nowy nonsens" itp.).
5. Archiwum
Mogłyby się tu znaleźć dotychczasowe wpisy (bez "śmieci").
Piotr_56- Liczba postów : 246
Join date : 27/09/2009
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|